torsdag 8 november 2012

Längtar mig bort

Ligger i min säng och längtar mig bort...Malmö, Köpenhamn eller varför inte ta en sväng till Venedig? Har varit där förut när jag var yngre men såg några bilder häromdagen och fick en sån där längtan att återvända. Mår bättre nu. Det märks för matlusten kommer tillbaka. Tänk om någon kunde köra hem lite italiensk pasta till mig...eller en knaprig pizza likt den vi åt i Rom i somras, så fantastiskt GOD!
Jag får hålla tillgodo med en kexchoklad så länge. Inte dumt det heller, fast det går ju egentligen inte att jämföra.


Bloggar mest från mobilen och bildkvaliten blir inte något vidare när jag använder Instagram och lägg över på bloggen. Någon som vet vad jag gör för fel?
Nu regnar det igen...

Ses snart. Kram C

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: