onsdag 26 januari 2011

Min bästa, bästa syster

Min bästa, vackraste, roligaste, snällaste och mest underbara storasyster fyller år idag!
Hon träder in i den där gyllene medelåldern...fy vad gammalt det där lät!
Som tur är ser hon inte en dag äldre ut än 22...

eller vad säger ni?

Klockan tolv stod vi utanför dörren med ballonger, tutor, skumpa och en skönsång (Ja må hon leva...) som fick klockorna att stanna!

Min storasyster och jag fullkomligt älskar smörgåstårta och där mitt i natten satt vi och mumsade i oss.
 

Hoppas du får en underbar dag, systeryster!

Kramar från lillsyrran

5 kommentarer:

Anonym sa...

He he he, jodå det var riktigt kul! Men, Fröken C, medelåldern börjar ju faktiskt vid 35! :)

/J

Rille sa...

Lika söt som vanligt!

Fröken C sa...

J: Ja, ja, ja...det beror väl på.
R: Håller med! Hon är alltid lika söt min syster!

gladulrika sa...

Så himla kul!!
Lycka att ha en härlig uppfinningsrik syster som du.
kram

Fröken C sa...

Tack Ulrika! Vad snäll du är!