torsdag 1 mars 2012

Tur...

Tur i liten skala men ack så uppskattat. Idag reserverade jag nämligen Sofia Coppolas film Marie Antoinette på ett bibliotek i närheten av där vi bor. Glad i hågen åkte jag dit men väl där stod det STÄNGT med stora bokstäver på dörren. Jag drog i dörren i hopp om kanske men bara kanske har lite tur att någon snäll själ såg mig därinne och kom och öppnade. Utanför satt två kvinnor på en bänk och de såg medlidsamt på mig.
En tanke for förbi att jag kanske skulle kunna hitta filmen ute på Maxi. På vägen från biblioteket finns en affär och där gick jag in. Åh gissa vad som fanns där mitt framför näsan... FILMEN!!!
Ibland ska man ha tur...

För övrigt har det varit full rulle hela veckan. Försöker ändå njuta av nuet och vårsolen. Solglasögonen är framtagna och används flitigt...
Ha en härlig kväll!

Inga kommentarer: