tisdag 10 april 2012

Jag vill bara...

Just nu vill jag bara krypa ner under täcket och läsa en bok. Jag får köra ole dole doff för att välja. Läste att Kristina Ohlsson kommit ut med en ny bok, Paradisoffer. Kom i samma stund på att jag har ett presentkort från Bokia. Dags att utnyttja? Imorgon efter bion med barnen blir det nog en sväng till bokhandeln.
Foto: www.bokia.se

Konstigt är det i alla fall att nästan alltid när jag precis börjat läsa en ny bok och kanske inte riktigt kommit in i den hittar jag en ännu bättre bok. Det står några i hyllan och väntar om man säger så...

2 kommentarer:

Erika sa...

Köp den, läs den :-) Jag läser den just nu och början verkar lovande precis som de föregående.

Fröken C sa...

Kul, för de andra böckerna var ju så bra! Det blir nog en sväng till bokhandeln idag. =)