onsdag 11 april 2012

Lite av varje idag.


Foto: www.belysningsdesign.se

Lampskärmarna i sovrummet har gjort sitt och behöver bytas ut. Jag funderar på dessa godingar. Lampskärmen Moster från LampGustaf. Den finns även i grönt och rosa. Nog om det...
Tidigare skrev jag att eftermiddagen skulle ägnas å fix men så blev det inte. Tiden bara sprang iväg. Är dock nöjd över att återvinningen är tömd. I bagageutrymmet fanns det ännu mer bråte. Tre påsar lämnade jag  till Myrorna och sedan pantade tjejerna och jag burkar/flaskor innan vi handlade. Inte alls dumt. Nu får jag plats att använda min lilla bil till shopping igen. Det har liksom inte fått plats något mer i bagaget än all återvinning på sistone...
Boken Paradisoffer av Kristina Ohlsson är min nu. Kan knappt bära mig.

2 kommentarer:

Mia Mielo sa...

Jag vill ha en sån i gul färg! Som en sol i taket :)

Fröken C sa...

Det skulle vara supersnyggt!! Lampan är ju såå fin! =)