söndag 9 december 2012

Full rulle




T i väntan på att få komma in i hallen... -17 grader.

Jag är hopplös på att fastna på vägen när jag ska göra mig i ordning. Gör lite här och så här också och sedan tittar jag på klockan...ops bråttom. Riktigt bråttom om man säger så!
Igår blev det så. Det hela komplicerades ytterligare av att mannen fick näsblod. Svärfar fick på kort varsel rycka in. Stora tjejen skulle nämligen lussa med sitt handbollslag.
Det var såå fint!! I pausen på herrmatchen släcktes Sporthallen ner och in kom luciatåget...
Mer handboll på schemat idag. Det har liksom känts som om jag gått på minnenas estrad denna helg. Handbollsminnen...lyckliga minnen fyllda av skratt!

Hoppas verkligen att vår stora tjej kommer få uppleva allt det som handbollen gav mig...




- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: