tisdag 22 februari 2011

Vårkänslor

Tänk vad några piffiga microfibertrasor kan göra...(för vårkänslorna!)


Pastellfärger får mig att längta till våren och sommaren men varför inte tjuvstarta lite i köket. Det gör ju allting mycket roligare när trasorna är så otroligt fina! Utifrån ovanstående färgtema fortsatte jag mitt letande efter tapet. Min dotter önskar sig ju en rosa vägg i sitt rum (egentligen hela rummet men det vill inte mamma) och igår hittade jag en tapet som hon tycker om. Det är INTE rosa utan mintgrön som trasan ovan. Däremot finns det lite rosa i tapeten. Jag är ju lite retro av mig men det här tapeten är åt Laura Ashley hållet. Det kommer att bli coolt tillsammans med övriga detaljer i rummet.

Tyvärr syns inte den mintgröna bakgrundsfärgen här.
Den visar jag när tapeten är uppsatt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Fräck tapet! Ska bli kul att se den på plats.. du har bra känsla för färg och form så det kommer att bli kanon :)

Anonym sa...

Våghalsig.. kul!

Fröken C sa...

Tack! Ibland måste man våga riskera lite för att vinna. Det är kul att testa något som egentligen inte är ens egen stil.

Anonym sa...

..ur läcker... nu blir jag oxå sugen på att göra om ..