onsdag 26 oktober 2011

Bloggutmaning

För några dagar sedan fick jag en bloggutmaning av min vän Ulrika, som har bloggen http://gladulrika.blogspot.com. Den antar jag. Kolla nedan.

1. När ingen ser mig eller hör mig så...brukar jag hellre än bra sjunga med i Lars Winnerbäcks texter som skrålar ut ur högtalarna när jag städar. 

2. Jag går aldrig hemifrån utan...att ha gjort i ordning mitt hår. Det lever nämligen sitt eget liv om jag inte fixar till det. Vet i och för sig inte om det blir till det bättre men det känns bra...

3. Min blogg heter som den gör för att...jag brukade kalla mig själv för Fröken C när jag skrev olika saker. Fröken C fanns det bloggar som heter så då fick det bli Fröken Christine istället. Namnet passar ganska bra in på mig för jag är en fröken (än så länge inte fru) och till mitt yrke är jag ju en fröken. Funderar på om jag ska byta namn för från början handlade bloggen om mig och mitt liv men på sistone har det blivit mer och mer inredning (mitt stora intresse). Grubblar på den ett tag till vetja...

4. Om jag vågade skulle jag...hitta på något crazy men just nu kommer jag inte på vad. Tänker lite och återkommer.

5. Om tio år kommer jag att...ha levt ut några av mina och familjens drömmar som vi håller på att samla i en "drömburk".

3 kommentarer:

Anonym sa...

Här är en annan liten utmanning till dig som gillar pasta..
http://www.youtube.com/watch?v=Lq7ive9whts&feature=youtube_gdata_player

Jag och min jobbarkompis pysslade lite en kväll den här veckan (pasta och lagom dos smältlim...) ;)


/kramar kusin E

Fröken C sa...

Låter som en spännande utmaning! Jag tror dock att du får komma till oss och vi gör det tillsammans. Kram C

Anonym sa...

Låter som en kul plan!! hörs på någon telefon snart :) kram!/E