söndag 30 oktober 2011

Min morgonstund

Nattade om lillskruttan och kunde visst inte somna utan smög upp och tassade runt i huset för att inte väcka de andra. Det hör inte till vanligheterna att jag frivilligt är uppe före barnen på helgerna men denna morgon tände jag ljus, satte på min vattenkokare Bob och gjorde lite te. Tystnaden och det fantastiska morgonljuset gjorde ögonblicket nästintill magiskt... Jag försöker bli bättre på att fånga det som händer "just nu". Här och nu istället för då och sen.
Jag hämtade kameran, tog några bilder men raderade dem lika fort och bestämde mig för att leta rätt på instruktionsboken. Jag vill verkligen lära mig att fotografera och redigera bilderna!! Fotografering var inte tanken bakom dagens första inlägg men, men...
Önskar alla en underbar söndag!

Inga kommentarer: