tisdag 17 maj 2011

Med risk för att bli tjatig...

men jag är så nöjd! Det blev lite stressigt på gymnastiken idag. Jag hade velat vara där längre men jag hann i alla fall det jag skulle. Det är knappt att jag kan skriva så trött är jag i armarna. Jag tror att jag börjar känna en viss skillnad...har dock inte ställt mig på vågen. Jag har ingen så det får bli att gå över till grannen och låna. Det känns lovande inför badsäsongen.
En annan sak som har hänt är att jag har minskat på mitt tedrickande med SOCKER i. På jobbet drack jag jämt te förut, dock aldrig sittande utan i farten. Nu dricker jag kanske en halv kopp om dagen och istället blir mängder av vanligt vatten. Det är mer än en gång som jag har gått fram till kaffe/te maskinen för att fylla på min vattenflaska med hett vatten. I sista sekund har jag kommit på mig själv.
Nöjd!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kan man få en modevisning till kvällen kanske :)

/J

Fröken C sa...

Den är ju gammal, du har sett den förr.=)

Anonym sa...

Japp, men inte med "trimmat" innehåll :))

/J