tisdag 20 december 2011

Om det verkligen...

Min sambo brukar vara mästerlig på att hitta på bra julklappar till mig. Jag älskar paket. Min önskelista är nog längre än barnens... Han säger att det strular i år, att det inte gått som han har tänkt sig. Inte gör väl det något. Förresten vet jag inte om jag ska tro på honom. Jag kan ha hört det förut och sedan har börjat oroa mig för att på julaftonsmorgonen inse att jag blivit grundlurad. Om det verkligen strular så önskar jag mig en bok av Peter Robinson. I och för sig kommer jag inte vara kontaktbar på ett par dagar men då blir det ju lugnt i stugan...
Eller Mia Skäringers bok Avig Maria, Carin Gerhardsens Helgonet, Hjort & Rosenfeldts Lärjungen eller Ingrid Betancourts Även tystnaden har ett slut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Puh, bra med tips! Jag måste ju kompensera min klena insats på julklappsfronten det här året :)

/J

Fröken C sa...

Det är inte alltid det går som man tänkt sig men det är bara att ta nya tag nästa år... Puss!