fredag 13 maj 2011

Jag har gjort det igen...+ rithörna

tränat alltså! Jag fullkomligt älskar att svettas när jag tränar, annars känns det inte som om jag har gjort det bra. Idag körde jag ett riktigt bra benpass. Så skrev jag igår men det verkar ha försvunnit...
Tänk att bara få lägga ner huvudet på kudden och känna hur pluffig kudden är. Huvudet blir tyngre och tyngre och täcket gör att jag känner mig omhuldad. Jag struntade i att städa och kröp ner under täcket och unnade mig en siesta. Puff...en hel timme sov jag! Sedan började jag fixa i ordning lilltjejens rithörna. Jag hann inte det igår. Nu blir det till att leta efter ett kul skrivbordsunderlägg och andra roliga saker som får kreativiteten att flöda. Just nu ser det ut så här...
Golv och färg på väggarna ska bytas
inom kort...(eller förresten inom en 
rimlig framtid)

Inga kommentarer: