torsdag 4 augusti 2011

På sistone...

har det blivit många inlägg om familj och lata sommardagar. Snart får det vara nog om det och istället tänkte jag fokusera på hem och batik. Jag har några stora projekt som jag måste fixa inom kort. Först ut är en rensning av vinden och sedan en ommöblering i köksskåpen. Jag ska nämligen trolla bort alla varor som står i skafferiet  till förmån för en ny kyl och frys. Varorna måste stuvas in någon annanstans men eftersom jag är en jäkel på att packa så borde det inte vara något problem för mig. Kanske skulle en sväng till Ikea underlätta pusslandet? Porslin som inte används kommer jag helt enkelt kasta ut...(till återvinning)
På landet kom jag mig inte för att titta i nya numret av Elle Interiör men nu längtar jag efter att få bläddra sida för sida...sakta.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har inte öppnat min än. Den får vänta tills det där suget kommer med full kraft... typ kanske ikväll?
/Helen

Fröken C sa...

Det gäller att man har lite tid för att bläddra och läsa tidningen, annars kan det vara. En stund på sofflocket alldeles ensam...då infinner sig nog suget. =)