lördag 26 november 2011

Ingen snö men mysigt ändå


En tur till Stockholm med mannen blev det idag. Det var väl egentligen tänk att vi skulle köpa några julklappar men istället åt vi gott på Vapiano, kollade in NK's finfina julskyltningen och de underbara renarna i rondellen vid Segeltorg. Jag släpade även in Jonas på Benetton. Som alltid. När jag gick i sjuan blev jag vän med en alldeles speciell tjej. Hon lärde mig massor men bland annat introducerade hon Benetton för mig. Jag köpte några varma plagg till min garderob där. Vi smet även in på Granit och köpte en ljusslinga till stora tjejens rum. På vägen till parkeringshuset tog vi en paus på ett kafé och jag håll nästan på att somna i soffan...ops!
Apropå något helt annat, jag är ute i sista minuten vad gäller adventspyntet så imorgon kommer jag fara runt som en jordbrand. Ha en mysig första advent! Kram C


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: