söndag 19 augusti 2012

Lite mer...bröllop

Armband från

Paraply av Lisbeth Dahl
 Min brudtärna och älskade syster...
utan henne vet jag inte hur vi 
skulle ha fått ihop det.

Stora tjejens bröllopspresent till mig och Jonas
 - en uggla som hon sytt.
Den är såå fin!

En av mina bästa vänner, Karolina Germundsson fotograferade oss. 
Inte helt lätt med två små tjejer som inte gillade att det var mamma och pappas dag.
Du gjorde ett strålande jobb!
Tusen tack, vännen!

Nu är det bara fotografierna från själva vigseln i kyrkan kvar...tror jag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar klänning! Helt fantastisk!!!
Du är så vacker i den och underbara bilder.
Lycka till med allt nu och jag hoppas vi ses någon gång i höst i Ekängen och får svettas ihop.
Ta med kompisar och kom.
Stor kram vackra vän.
Ulrika

Åsa sa...

Vilka fina bilder! Jättekul att se dig & din fina familj :-) Du strålar av lycka och vilken snygg klänning! Passar dig superbra och alla detaljer och buketten med - förstår du måste vara nöjd :-)Kramar och lyckönskningar från Norrland ;)

//Åsa

Erika sa...

Vad roligt att få ses er på er stora dag. Jättefina bilder på dig och de dina. Kärleken strålar kring er. Fina detaljer när blommornas färger kommer i detaljerna. Klänningen är så vacker och klär dig perfekt! Kram

Fröken C sa...

Tack Ulrika! Dina ord värmer! Klart jag kommer, hör av mig om tid och plats. Kram så länge /C

Åsa, tack snälla! Kul att du gillade klänningen. Jag kände mig såå fin i i den. Norrlandshälsningar är aldrig fel. Vi var där för två sedan och det är något alldeles speciellt i Norrland. Ha det bra! Kram C

Tack Erika! Bilder är ju tagna av Karolina som du vet och att se dem är som att återuppleva dagen. Härligt! Kram C