söndag 3 juli 2011

Marknad

En tur till Rimforsa marknad blev det igår efter att vårt finbesök hade åkt. Vi hann precis dit innan regnet öste ner. Jag hann fynda en lampa för 50 kronor och be mannen att gå tillbaka med den till bilen när himlen öppnade sig. Tjejerna och jag smet in under ett stånd för att skydda oss medan vi såg Jonas bli dyngsur...
Det blev inte någon lång stund på marknaden på grund av regnet men vi hann med den obligatoriska korven, kokosbollar, ballonger och ett par röda träskor.
Jag tänkte plocka isär lampan och
istället för en få tre stycken.

2 kommentarer:

Malin Z sa...

Ida och jag var där också!! Stod vid röda trädskornas (som Ida och jag köpte varsina för två år sedan...) stånd vid en av regnskurarna, för inköp av träskor till mannen, dock inte röda :) Annars blev det fryspåsar och kokosbollar.

Fröken C sa...

Lite mysigt med marknad! Träskor är alltid bra att ha! Va, fick inte Magnus ett par röda?
Hörs snart. Kram C