lördag 21 januari 2012

Ett ansiktslyft i köket

Finn fem fel...

Jag och min sambo fililurar på framtida lösningar för vårt kök. Tanken är att när vi byter fasad även återskapa den tidigare entrén som fanns mitt på huset. Utifrån den tanken fick vi för ett tag sedan ett förslag som verkligen kittlar vår fantasi...men tills dess tänker jag måla om köket. Imorgon börjar jag! 
Bordet tänkte jag lämna in för sprutlackering -högblankt vitt. Stolarna ska antingen bytas ut eller målas om. Har inte riktigt bestämt mig än. Jag har säkert redan nämnt det men golvet ska bytas ut mot plank istället för laminat. Jag har visst ett behov av att få fixa och dona lite just nu. Bläddrar som en tok i olika inredningstidningar för att hämta inspiration...
Middag hos vänner står på vår agenda ikväll. Hoppas att ni får en underbar lördag kväll!
Kram C

Inga kommentarer: