söndag 29 januari 2012

Vad jag inte visste...

I fredags kväll for jag iväg till Ikea för att köpa en födelsedagspresent till min syster. Vad jag då inte visste var att hon inte längre önskade sig det jag tänkte köpa. Men, men sånt är ju inget att oja sig över. Jag skrattade gott åt det hela. Paketet var nämligen så stort att jag fick köra familjen i omgångar till kalaset för alla fick inte plats. Typiskt mig... Nu har ju i alla fall min kära syster och jag en anledning att smita iväg till Ikea igen. Inte alls dumt.
Denna lampa (Aröd) fick också följa med hem från Ikea. En läslampa till stora tjejen. Passar inte jättebra till hennes tapet just nu men lampan är så fin och tapeten kommer med all säkerhet att bytas inom något år.


Ps. Smörgåstårtan som vi fick hos min syster kan varmt rekommenderas. Den var från Tannefors Hembageri.
 Hoppas att ni har haft en mysig helg!
Kram C

Inga kommentarer: