torsdag 12 januari 2012

Kanske men bara kanske...

Snörvlar, nyser och har mig men trots detta är jag otroligt sugen på mat. Något så där smarrigt gott att man nästan ramlar av stolen. Jag är ett riktigt matvrak men urkass på att laga själv. Efter att ha läst ut Zlatans bok (den var okej) kom jag att tänka på en annan gammal fotbollslirare. Jag snurrade runt ett par varv i bokhyllan innan jag hittade vad jag sökte. Boken Glenn Strömberg - med smak för Italien köpte jag säkert på bokrean för några år sedan i ett desperat försök att lära mig laga mat. Eller kanske bara för att repa inspiration. Vem vet? Kanske kan jag förena nytta med nöje. Kanske men bara kanske kan jag lära mig något nytt... Jag tänkte i alla fall prova.
Kram C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lasagnen är grym. Jag tror hemligheten ligger i osten. /Emil

Fröken C sa...

Måste prova. Återkommer när jag testat men egentligen tror jag på dig redan nu. =)