lördag 14 april 2012

billigt men inte så bra

Att jag aldrig lär mig. Köpte några billiga t-shirtar i olika färger för ett par veckor sedan. Den ena är redan sönder. En tråd har gått och det känns inte riktigt som jag orkar gå tillbaka med den. Förresten vet jag inte var kvittot är, suck.

Jag får tänka om. Använda den trasiga i trädgården och göra en rensning i garderoben för att se vad jag egentligen behöver. Helst skulle jag vilja slänga ut allt i garderoben och börja om på nytt. I alla fall blir det inga billiga varianter på ett tag. Jag köper inga svindyra heller men någonstans mittemellan brukar funka. Kanske med ett par snygga chinos till och ett par Moheda träskor. Eller varför inte mina nya skor med kilklack...ja, ja. Nu är det dags att göra sig i ordning för ikväll bär det iväg på middag. 
Kram så länge och ha en underbar kväll! Hoppas solen skiner på er för det gör den här!

Inga kommentarer: