onsdag 4 april 2012

Långa farbrorn blev långa tanten

Unnade mig själv en kebabtallrik till lunch idag. Jag betalade för en liten men fick en mega stor! Inte ens hälften fick jag i mig och mättnadskänslan höll i sig så länge att jag knappt kunde äta något vid kvällsmaten.
När det var dags för äldsta tjejen aktivitet föreslog hon att vi skulle cykla/promenera. Bra ide' tänkte jag! Väl på väg fick jag mer eller mindre försöka jaga ikapp henne. Flåsande och med håll efter maten. Stanna!! Kör inte så fort!












När vi kom fram till omklädningsrummet stod det: Inställd träning på grund av melodifestival. Hmm...
Bara att vända och gå hemåt igen. Kände mig för en sekund gammal och eländig men jag skyller på min stora och stela jacka. Kom nu värme så jag kan hänga in min vinterjacka...


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: