måndag 24 september 2012

En tavla och ett par skor

Ibland tar det tid och andra gånger går det väldigt snabbt. En blick i skyltfönstret, några steg bort till hemslöjden och sedan tillbaka igen. Bilden eller motivet fastnade på näthinnan och ville inte ge sig av. I lördags var det kulturfestival i Linköping och jag råkade visst köpa en tavla. Bara så där. Ops, men ibland händer det bara. Inte nog med det. När jag var på väg att förnya parkeringsbiljetten smet jag in och köpte ett par boots. Jag hade i och för sig kollat in dem tidigare så egentligen passade jag bara på när jag ändå var på stan...




"City Art Link är en s.k. ”art walk” – en uppskattad konstrunda där gallerier, butiker, museum m.fl. håller öppet extra länge för alla konst- och designintresserade."

http://www.cityartlink.se





Inga kommentarer: