torsdag 27 september 2012

Jag tar en paus

Morgonsol i parken 

Just nu är det många funderingar kring bloggen. Känns inget kul. Varför skriver jag? För vem? Jag har faktiskt ingen aning. Eller det är väl inte riktigt sant men det har ändrats på vägen. En blogg kräver tid, mycket tid. Tid som jag egentligen inte vet om jag vill lägga sittandes vid datorn. Det känns mycket viktigare att vara med familjen. Närvarande. Här och nu. Sedan är det ju det där med att kolla andra bloggar. Beroendeframkallande.  
Är det verkligen någon som är intresserad av att läsa det jag skriver förutom mamma och pappa? Okej, några till är det men egentligen är det ju viktigare att umgås i det verkliga livet än som genom ett filter. En slags monolog.
Jag tar en paus.
Tack, ni som kollat in!!

Kram C

Inga kommentarer: