måndag 8 augusti 2011

10 st

Förra måndagen var jag och mannen hos vänner på middag. Barnfria. För en gångs skulle var jag inte chaufför utan kunde ta mig ett glas eller två. Min sambo har nämligen lite körningar upp på mig eller rättare sagt 8, 5 år av farande hit och dit. Det ska dock tilläggas att jag cyklade mycket under dessa år...
Middagen var en riktigt rolig tillställning! När kosan styrde mot hemmet stod jag med famnen full av böcker. Närmare bestämt 10 stycken. Har ni läst någon av dessa?

Hotet av Michael Connelly
Svinajakten av Anna Bovaller
Vårlik av Mons Kallentoft
Den döende detektiven av Leif GW Persson
Döden skall du tåla av Karin Fossum
Den som vakar i mörkret av Helene Tursten
I grunden utan skuld av Viveca Sten
Blodläge av Johan Theorin
Föräldrarna av David Baldacci
Panik av Jeff Abbott

När hösten kommer vet ni var jag kommer befinna mig...i soffan med en god bok!

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hade bara läst några få. Kan du skicka dem hit när du är klarklar?

Fröken C sa...

Absolut! Hojta till när du behöver något att läsa...