onsdag 17 augusti 2011

Stor-Klas och Lill-Klas

Förra onsdagen gick jag ner i källaren på retrobutiken Repris. Där nere stod en knalligt gräsgrön lampa!!! Jag nästan snubblade uppför trappan i min iver att inte låta den gå till någon annan. Jag frågade snällt ägaren om jag fick köpa lampan. Han lät då lite tveksam men sa att han skulle ringa upp mig när han kollat vad han skulle ha för den. Lite småputt åkte jag därifrån. Ibland gäller det ju att chansa...
Jag kunde inte hålla mig så igår ringde jag upp honom och jag fick klartecknet som jag hade väntat på! Under samtalet säger han i förbifarten att han har en likadan bordslampa. Snabbt utan att tänka mig för säger jag:
- Jag tar den med!
- Kom imorgon så får du titta på den, säger han innan vi lägger på.

Stor-Klas
Testar just nu var den kan passa...
Lill-Klas
Kanske kommer denna få flytta in i 
något av barnrummen?

2 kommentarer:

Bull sa...

Jäkligt snygga!!!

/J

Fröken C sa...

Ja, jag är supernöjd och GLAD!!!!