lördag 20 augusti 2011

Rostade mackor / cd-ställ

Gammalt blir som nytt...
I städ/rensningen av köket  hittade jag denna grej i en av lådorna. Jag tror att den är till för att ställa rostade mackor i men jag har egentligen ingen aning. För mig blev den ett cd-ställ för de skivor som spelas mest just nu. Alla tjatar på mig om Spotify men jag är lite gammalmodig av mig...vill ha skivan (hålla i den) och bläddra i texterna för att kunna skråla med. Hellre än bra men vad gör väl det när jag blir hur lycklig som helst???

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej syster,
Fint med vit bakgrund, men jag tycker att det var snyggare med svart. Hoppas att du får en riktigt bra dag!
Kram
H

Anonym sa...

Håller faktiskt, för omväxlings skull, med svägerskan!

/J

Fröken C sa...

Det kan väl vara kul å byta lite ibland, eller?
Måste prova något nytt...
Tack detsamma, syster!
Kram C