onsdag 10 augusti 2011

Köksskåp och en dansk burk.

Snart, mycket snart kan jag bocka av punkten ommöblering i köksskåpen från min "att göra lista". Rörigt kaos börjar likna ordning och reda. Allt som inte har använts de senaste åren har fått åka ner i återvinningspåsen. Sedan bär det av till myrornas insamlingsboxar. Ärvda saker är däremot mycket svårare att rensa bort! Dessa saker får helt enkelt hamna på Fröken C´s mellanlagring, dvs. vinden.
Mitt i allt fixade kom jag på att någonstans på vinden ligger en viss burk nerpackad som jag vill ha just då, inte senare och inte en annan dag utan NU!
Här är den med Powerpuff &Morris.

2 kommentarer:

Malin Z sa...

Hå hå kul att se att fler än oss som har glögg så har års i skåpen :)

Fröken C sa...

Ja, det är aldrig fel att ha lite glögg i gömmorna. Just nu skulle behövas lite glögg. Det är kallt här! Usch!!