lördag 27 augusti 2011

Plank, såpa och garderobssnack.

Efter en superkväll igår...finbesök, sol, grill, skratt och vin blev det till att jobba idag! Mannen skulle lägga in de sista plankorna och så blev det. Jag åkte till färgaffären och köpte såpa. Nu börjar det hända grejer här...
Kanske, men bara kanske kommer listerna att sättas dit imorgon och eventuellt även tapeten.
Jag håller tummarna och ber till inredningsgudarna att det snart är klart!
Spillbitar...
Såpat första gången. Två gånger kvar.
Att handla garderober på en söndag känns inte alls som en bra idé. Nej, det får vänta till måndag kväll men då kan jag nog inte hålla mig längre... Överallt i huset finns det små mellanlagringar med kläder, skor och annat bråte som ska förpassas till garderoberna snarast. Tänk att en av garderoberna ska enbart användas för skor och jag som är en riktig kartongnörd har bestämt mig för att göra mig av med alla skokartonger. Det kommer att bli en stor dag i mitt liv...fniss!

2 kommentarer:

Malin Z sa...

Ha ha vi skulle också köpt garderober imorgon söndag, men släpet var upptaget så det får vänta... vem vet vi kanske ses på måndag :))

Fröken C sa...

Synd med släpet men jag tror att det inte är lika mycket folk på en måndag...jag åkte förbi nyss och det var tjock på parkeringen. Ses imorgon, kanske? =)