torsdag 9 februari 2012

Vända sida


Höll på att ladda upp bilder när batteriet i datorn larmade. Lite panik. Säkerhetskopierade alla familjens foton. Bloggandet fick vänta. Tänkte visa två bilder till från vardagsrummet men det får jag fixa imorgon. Jag har nämligen vänt mattan åt andra hållet. Så mycket bättre. Att en sådan liten förändring kan göra så mycket. Har inte tänkt på matttan åt det hållet men jag vill ha dit två fåtöljer bredvid soffan. Rama in soffhörnet samtidigt som alla inte behöver sitta uppradade i soffan. Kruxet nu är egentligen att jag har en fåtölj isärplockad på vinden och det är allt i fåtöljväg... Är också lite tveksam till om jag gillar placeringen av den stora vita lampan?? Hmm...smakar på den ett tag till.

2 kommentarer:

Karolina Germundsson sa...

Snyggt!
Som alltid!
Kram

Fröken C sa...

Tack! Jag skulle skriva lite till bilderna men fick strul med datorn.