fredag 11 maj 2012

Jag - så som min dotter ser mig

Det har inte varit min dag idag. Vid halv tio ringde de från dagis och sa att lilltjejen hade hög feber. Hur gick det till? I och för sig bröt hon ihop över en hårsnodd imorse men annars fanns det inga tecken på att hon skulle vara det minsta sjuk. Lite snor bara men det har varit så ett tag nu... 
Jag for hem som en raket men var tvungen att ta mig tillbaka till jobbet efter lunch. Då gick det inte riktigt som jag hade tänkt mig men det tar jag inte här. Med pulsen högt landade jag till slut hemma och då möttes jag av vår äldsta tjejen som gav mig en liten present. Från att har varit stressad och trött blev jag på några sekunder pigg och lycklig. 
Jag brukar ha en smurfblå mysoverall. Det hade varit lite svårt att göra byxor så jag fick ha klänning istället. Visst är det likt?

Inga kommentarer: