söndag 20 maj 2012

Syskon till de röda

Vips och pang så gick den här ledigheten mot sitt slut. Tiden går såå fort när man har roligt!  Mycket har hunnits med. Jag struntade i trädgårdsarbetet (det springer ju inte ifrån mig men däremot så undrar kanske förbipasserande varför det ser så ovårdat ut) och istället blev det shopping med mamsen, Ikea för att fixa förvaring till vår stora tjejs alla gosedjur, utställning i Kisa (återkommer med ett separat inlägg om detta) och så har vi träffat goda vänner och haft det riktigt härligt!
Denna klänning såg jag på bloggen Mokkasin och föll som en fura. Hittade den men i fel storlek. Skam den som ger sig. Drog till ett annat HM och där fanns den...i rätt storlek. Färgen är underbart snygg, vilket inte syns på fotot. Mintgrön. I sista sekund innan parkeringstiden gick ut stannade mamsen och jag till i en skoaffär och nästan i steget, utan att ha provet skorna ordentligt, köpte jag ett par Moheda sandaler. Mina röda träskor har nu fått sällskap.


Inga kommentarer: