tisdag 15 maj 2012

Myggor och ny tapet

Myggor. Inte min grej! Inte stora tjejens heller. Jag testade ett nytt grepp i fighten med myggorna. Köpte denna sänghimlen i tron att det skulle funka som myggnät. Det gick väl sådär men det gör ingenting för äldsta tjejen är nöjd ändå.
Häromkvällen när vi låg och läste var sin bok sa hon helt plötsligt att det kanske är dags att byta tapet. Va?? Rummet blev färdigt i september om jag minns rätt. Hon fick välja tapet efter att jag tagit fram några olika alternativ. Den är fin men lite nuttig. Nu blir det andra bullar...hon vill ha något mer svart & vitt. Precis i min smak. Bara att börja leta.

2 kommentarer:

Erika sa...

Härligt, äpplet faller inte långt...som man brukar säga.Hon går i mor sins fotspår :)

Fröken C sa...

Kanske lite men annars är hon pappas tjej.=)