fredag 13 juli 2012

I väntan...

Sitter ensam vid matbordet och bläddrar i gamla tidningar och dricker te. Barnen kollar på sommarlovsmorgon. Det kliar liksom i fingrarna. Vill göra något men vet inte riktigt i vilken ände jag ska börja.




Jag har två saker som bara måste bli klara (måla en platsbyggd bokhylla och två fönsterfoder i köket). Låter kanske konstigt att ha "måsten" på semestern men målning kan faktiskt vara väldigt avkopplande. Hur lät det där egentligen? Försvarstal...men så menade jag ju inte. Att vara ledig och hinna med saker som jag inte annars hinner med - det är semester för mig.
Om jag skulle ta och hjälpa Jonas med garaget först för då skulle jag ha någonstans att vara när jag målar. Bra va?
Bläddrar vidare och ser om jag kan hitta något annat medan jag väntar på att han ska komma hem...



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: