onsdag 8 juni 2011

Egoist...

En kväll när vi var på väg till en Jazzclub i Prag såg jag en butik som fångade mitt intresse.
Kvällen därpå var det inte svårt hitta en anledning till att shoppa något till mig själv...jag tyckte helt enkelt att jag var värd det! Min snälla manliga kollega instämde och sa: KÖP! Jag for iväg som en raket... De andra på kursen hade tipsat om att gå till den spanska affären Desiguel. Kanske lite väl mycket blommor och mönster för min smak men jag hittade en top som föll mig i smaken. Stilren och enkel.
 Unna dig något du är värd det!!
(Mitt måtto just nu)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Min absoluta favoritdesigner just nu - mycket fina käder:))
Kram
Syster

Fröken C sa...

Ibland är vi allt lite lika...=)Jag har en grej till dig, påminn mig så ska du få den när vi ses. Kram C