måndag 6 juni 2011

Lite shopping blev det allt...

Det var arbete som gällde på dagarna men Prag är en stad som inte sover, vilket gjorde det möjligt för mig att speedshoppa lite. Till mannen köpte jag en Jack Daniels och en åsna. Jag hittade Morris (som åsnan heter) i en superrolig butik, Pylones. Där köpte jag även en ring till mig själv men den visar jag senare. I butiken kom jag på mig själv med att gå runt flera varv för ju mer jag tittade desto mer heltokiga saker hittade jag. Jag kunde inte bestämma mig så det fick bli en åsna, en ring och några nyckelringar till tjejerna.
Morris kan hålla kom ihåg lappar i munnen, mycket bra!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm, en JD för att fördunkla omdömet och sen en åsna på det... finns det nåt budskap här!?

/Mannen

Anonym sa...

Söt åsna! Låter som om du hade det trevligt! Får höras!

Kram Jessica

Fröken C sa...

Ja, det var riktigt bra i Prag! Vi hörs snart. Kram C

Fröken C sa...

J: kanske att du brukar påtala att du har ett teflonminne...ibland kan små lappar hjälpa en man i din ålder...fniss! Puss