fredag 4 februari 2011

Balsam för själen

Doften av te har följt mig som en skugga vart än jag gått. Jag är en riktig "te-tok"! Dricker x antal koppar per dag. Allra helst grönt te. Idag passade jag på att fylla på mitt förråd. Det blev Grönt & skönt och Kustfägring. Jag kommer inte riktigt ihåg vad Kustfägring innehåller men Grönt & skönt är smaksatt med hallon och lime. Mums! Det får mig att känna mig piggare...


När jag för en gång skull var på stan kunde jag inte motstå att gå in i min favoritbutik, nämligen Esprit. Efter att själv ha arbetat inom den branschen under min studietid vet jag vad god service betyder. Esprit har underbar personal och jättebra service! Fröken C fyndade denna godbit där.

En fluffig kjol att känna sig fin i
...vardags eller till fest!

Balsam för min själ är te, shopping och bada badkar (önskar att jag hade ett). 
Ha en underbar helg! 
Kram /Fröken C

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kjolen är jättefin!! Ser fram emot en catwalk så man får se den "på"!

/Sambon

Fröken C sa...

Japp, det blir imorgon när jag är lite piggare...du vet efter teet. Puss