onsdag 16 februari 2011

Slitna gamla jeans

 Letar efter en blommig tapet i rosa (min dotter har inte gått ur det rosa stadiet än) - har ni några tips? Mimou (www.mimou.se) har en fin men den rosa varianten är lite fesig. Den gröna är däremot riktigt fin men jag har ju lovat att hon ska få en rosa tapet.
Jag hoppade i mina gamla slitna jeans och drog med mig min mor till Ikea. Tänkte får lite inspiration. Tyvärr känns det som om det inte har hänt mycket där på sistone. Köttbullarna är i alla fall att lita på!


Inredningsmässigt är jag lite orange just nu men när det gäller kläder har jag upptäckt färgen blå...kolla här!

Jag och lilltjejen

4 kommentarer:

Maria sa...

Chockrosa Designers Guild kanske? ;)

Fröken C sa...

Jag kollade på nätet men hittade inte den. Vet du vad kollektionen heter? Förresten, hittade du handskarna?

Anonym sa...

Tapeten finns på Nordsjö i Tannefors. Hojta till om du ska dit för jag är oxå på tapetjakt...
Handskarna är puts väck, men kul hade vi ;)
Ps! Vi måste höras snart, jag
genomförde den STOOORA förändringen vi talade om ... Kram

Fröken C sa...

Tack för tipset! Tapetjakt tillsammans vore kul. Vi kan väl boka in någon dag? Kul att du gjorde DET! Kram