tisdag 1 februari 2011

Tänk om...

Tänk om jag hade gjort som jag tänkt från början, nämligen att blogga om träning. En slags kom "igång blogg" eller "piskan" som skulle få mig att släpa iväg min arma kropp till gymmet. Det hade inte blivit mycket att skriva om då...
I höstas hade jag en bra svit fylld med träning. Tidigt, tidigt drog jag till gymmet för att hinna med träningen men sen kom mörkret och en knäskada (ingen allvarlig men tillräckligt illa för att hindras av sjukgymnasten från att träna). Nu börjar det bli riktigt j..la akut! Min kropp skriker på mig: Latmask stick iväg NU! Det gör ont både här och där. I helgen får inget gå fel, ingen nackspärr och ingen förkylning! Jag får satsa på kors och vitlök eller förresten kanske det är bättre med ingefära, citron och honung...
Håll tummarna! Snälla...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Inga problem Snutt. Du får dra direkt när jag kommer hem på fredag!! Har vi tur kan du ta ett varv till i helgen :) puss

/ Sambon

Erika sa...

Bra pepp där, jag peppar mig själv också för att komma igång med stavgången som gick så bra i höstas innan halkan kom, nu finns ingen återvändo. Nu kör vi järnet!!!!

Fröken C sa...

Ett eller två pass blir det i helgen. Du hänger väl på, Jonas?
Erika: Nu peppar vi varandra och kör så det ryker! Heja, heja!!!!