söndag 20 februari 2011

En händig kvinna...

Barnen sprang över till farmor och farfar och då passade jag på att tömma det sista i rummet, slita bort listerna och hitta ett delprojekt. Lilltjejen ska få överta storasysters skrivbord men det behöver slipas och målas om. Efter att jag tömde rummet tog jag fram slipmaskinen och slipade skrivbordsytan. Tanken är att lilltjejen ska få en egen plats där hon kan rita. Allt som oftast blir det målat lite här och där när hon är i farten...

Nästan allt är tömt. Kan inte bära ut sängen själv.
Jag får vänta på att min sambo frisknar till.

Lite bråte..

Ett delprojekt.

5 kommentarer:

Göth sa...

Har ni satt listerna med 4"?

Fröken C sa...

Äh, det där får du fråga Jonas om...

Karolina Germundsson sa...

Ett rekordeligt fruntimmer rer sig själv! =)

Göth sa...

Du har ju Byggare Bobs kofot i näven.

Fröken C sa...

K: Du har så rätt, vännen!
G: Jag tog den största jag kunde hitta. =)