fredag 18 februari 2011

Träningsvärk

Ett tufft pass för ben och mage gör sig påmint idag. Träningsvärk är aldrig fel så här i början utan det hör liksom till. I natt var det dags för äldsta tösen att kräkas och mannen kom precis inspringande från ett lunchmöte helt vit i ansiktet. Jag oroar mig lite för att jag också ska trilla dit och bli magsjuk. Inte så kul att vara magsjuk och samtidigt ha träningsvärk!!
Min kropp är preppad med ingefära, honung och citron! Jag kämpar emot med alla medel...håll tummarna att det går vägen! Basiluskerna får inte vinna...

6 kommentarer:

Göth sa...

Lycka till med den du, jag känner oro för slarvig prutt bara av ett telefonsamtal med Jonas förut.

Fröken C sa...

G: Du får sluta känna efter så mycket!! Än står jag på benen och jag fortsätter jaga bort basiluskerna med ingefära, honung och citron!!!!

Göth sa...

Jag är ju en känslomänniska, inte så lätt då.

Fröken C sa...

Menar du det?? Kunde jag inte tro för en sekund...=) Nu kan du våga dig hit utan kräkrisk!

Göth sa...

Har ju sökt er hela dan för lite samkräk, förlåt ja menar samkväm.

Fröken C sa...

Typiskt, vi har burit ved.. och mannen har noll koll på mobilen! Vi är hemma nu!!