onsdag 19 januari 2011

Barnsligt plasttokig

Jag och en kompis skulle till Stockholm för att springa runt i olika inredningsaffärer och sedan åka vidare till andra kompisar för övernattning. Vi hade gjort en lista på vilka butiker vi ville besöka. Jag kommer inte ihåg alla men först ut var Frank form. En liten udda affär med udda grejer. Precis vägg i vägg (om jag minns rätt) ligger en present/leksaksaffär och där hittade jag den här alldeles underbara kaninen!

Jag tvekade lite innan jag slog till. Skulle jag verkligen bära runt på denna kanin kors och tvärs i vår jakt efter inredningsaffärer? En sak var i alla fall säker - jag skulle inte orka gå tillbaka igen! Därmed var det avgjort. Med en plastkanin under armen vandrade vi vidare genom Stockholms innerstad. Det blev ett besök på Designtorget, Nordiska galleriet (måste ses!) och Asplund...vi hann nog även med en och annan klädaffär om jag känner mig själv rätt.

Kaninen kan även lysa. Alltså inte en helt onödig pryl trots allt...

2 kommentarer:

Karolina sa...

Minns det som igår! =)
Mina fötter minns oxå allt promenixande, men det var det värt!
Tycker även att det var värt att du släpade på kaninen, för den är helt underbar!
Kram

Fröken C sa...

Kanske dax att göra en ny tripp till Stockholm? Det finns nya butiker att utforska. Jag minns det också som igår men det är väl snart två år sedan...
Kaninen äger! Kram C