tisdag 25 januari 2011

Blommor värmer alltid!

Att få blommor är något som alltid värmer! En blomma, en bukett, ett knippe vilda sommarblomster, snittblommor eller i kruka spelar ingen roll... jag blir alltid lika GLAD! Min önskan är att ha ett hem där det alltid står ett gäng färska snittblommor på bordet. Jag är inte där ännu men det kan beror på att tiden inte finns att köpa nya hela tiden. På sommaren har jag en hel del blommor i trädgården som jag skulle kunna ta in men då brukar jag tycka att de är som vackrast där de står.

 
Det finns tydligen fler i vår familj som tycker om blommor. 
Vår katt satt och åt på mina blomster precis i detta nu.

Sune in action
(därav den suddiga bilden)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart med snittblommor!!! Monica

Fröken C sa...

Håller med dig,Monica! Snittblommor är så vackra!