tisdag 25 januari 2011

Kuddstadiet

Tänkte bara förklara vilket läge jag befinner mig i när det gäller vårt hus. För mitt inre har jag ända sedan vi flyttade in sett hur det ska se ut när allt är klart. Vissa justeringar har dock skett. Jag har fått tänka om eller så har gamla idéer fått ge vika för nya fräscha idéer. Läser man bloggen kan man tro att Fröken C har blivit köpgalen och till viss del är det sant. Tänk er själva att veta hur ni vill ha det men inte kunna genomföra det på stört. Vi har gjort så gott som all renovering själva (alltså inom familjen samt med hjälp av en händig kompis). Att VÄNTA är svårt, riktigt j.... svårt! En LÅNG väntan är över, saker och ting börjar sakteliga falla på plats och då inses att lite piff och rassel saknas. Just därför befinner jag mig i kuddstadiet. Ett ställe där allt handlar om att hitta en röd tråd i kuddar, ljus, lampor, blommor, krukor, koppar, skojigt pynt och så mycket, mycket mer...

Denna underbara kudde i linne är en Oddbirds gjord för Hemtex. 
Den finns i gul, grön, orange och just denna som är petrol.

Linnekudden fick bo tillsammans med en glansig rackare.

Inga kommentarer: