söndag 23 januari 2011

Dålig kvalité och lamphatt.

Det är absolut ingen lek att hitta soffbord. När man har småbarn är det inte värt att lägga för mycket pengar på ett bord som kommer att utsättas för hårt slitage. Det kan vara övningskörning med småbilar eller Legobyggen som bara måste byggas just där! Vi hittade i alla fall ett bord på Mio men bara efter mindre än fyra månader ser det ut så här...

Tråkigt att behöva ge sig ut i soffbordsdjungeln igen.

Desto gladare blev jag när jag fick skrota runt uppe på vinden igen. Fröken C hade några idéer som var tvungna att provas. Tyvärr fungerade inte idéerna särskilt bra med det material jag hittade där uppe. Återkommer när jag har klurat lite till...
Hittade i alla fall lamphatten till min Markslöjds lampa. Den ser ut som en fluffig liten gräddbakelse - spets och blommönster. Nu är det bara till att hitta en plats till denna goding! Kanske kan jag be mannen bestämma var den ska stå eller vad säger ni?

Fluffi

Inga kommentarer: