måndag 11 april 2011

Elle Interiör på ingång...

Tänk om tidningen kunde krypa hit från brevlådan...eller kanske att brevbäraren körde förbi och slängde in den. Men, men bara önsketänkande...
Jag får hålla utkik och rusa ut när jag ser den gula lilla bilen!
Istället för att läsa den nya tidningen la jag den på nattduksbordet och gick ut för att möta våren. Underbart väder!

Bläddrade lite vid nattidax.

Det är så härligt när det börjar växa ute och fåglarna kvittrar men det bästa är nog ändå värmen. Solens stålar som träffar huden och värmer... I söndags grillade vi kött för första gången och igår blev fika i solskenet. 

Rabarbern pressar sig upp!

Minipåskliljor och en myra.

Det börjar bli dags för Fröken C att grabba tag i krattan och rensa bort ogräs och löv. I år tänkte jag även fixa några planteringslådor för att odla grönsaker i. Jag har verkligen längtat efter att få vara ute i trädgården igen!

Inga kommentarer: