onsdag 27 april 2011

Walk-in-closet?

En morgon när jag var sådär underbart seg (jag vägrade vakna) under påsken hade lilltjejen haft världens show för sambon. Hon sjöng och klampade runt i mina stövlar/stövletter (tur att jag inte såg det, jag är ju så rädd om mina skor...) Jag hade städat och ställt upp stövlarna i trappen för att rengöras, putsas och sedan läggas ner i kartongerna för att gå i ide. För lilltjejen var det ju superbra att jag sov...hon är smart den lilla raketen! Efteråt ställde hon upp stövlarna på rad i sovrummet. Ju mer jag tittar på uppställningen desto mer önskar jag att jag hade en walk-in-closet. Tänk att bara få gå in och botanisera bland mina kläder och skor...luftigt och överskådligt! Kanske vore ett projekt för framtiden...sovrum/walk-in-closet på vinden!?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart!! Klart du ska ha en ...

Fröken C sa...

Jag lobbar på Jonas att bygga en...:)