tisdag 5 april 2011

Från en gentleman till en annan

Igår fick jag en present från familjens gode vän, nämligen herr Göth. Den blir perfekt att hänga mina halsband på. Tusen tack, vännen!


Lite senare på kvällen kom min sambo hem från en middag som han hade tillbringat med familjens indiske (hitrest från Bangalore) gode vän. Smått överraskad fick Fröken C ytterligare en present, en sidensjal. Tusen tack snälla du! Sjalen är helt underbar! I mitt stilla sinne undrar jag vad jag har gjort för att förtjäna dessa fina gåvor?


3 kommentarer:

Anonym sa...

Det undrar jag med :)

/Sambon

Göth sa...

Kul att du gillade den, jag såg dig när jag fick syn på den. Det säger väl en hel del......

Fröken C sa...

Menar du att jag ser ut som en arg hund och skäller mycket???? Hi,hi... :)Tackar och bugar!