fredag 15 april 2011

Tre favoriter

Ibland blir det bara för mycket av kombinationen treårstrots och sjukstuga. I dessa stunder gäller det att hitta saker som får en att tänka positivt. Fylla på ny energi...idag fyller jag på med några favoriter. Eftersom jag är lite frusen av mig började jag med att dricka te och vitt vin. Dock inte blandat. Marabou´s mjölkchoklad med mintkrokant tog jag några bitar av. Mums va gott! Sist men inte minst blir det grillad fläskfile med marinerad sparris och rött vin.

Den orangea vattenkokaren från Philips är min
gamla vapendragare. Den heter Bob och har
funnits i  min ägo i tio år nu.

4 kommentarer:

Erika sa...

Myspys på hög nivå. Ha en bra ledighet! För det tänker jag ha:)

Erika sa...

Ja då menade jag inte sjukstugan, hoppas sjuklingen kryar på sig fort!

Camilla sa...

Lite vin dövar alla tråkiga känslor :-), Ha en bra fredagkväll,

Fröken C sa...

E: Tack detsamma! Det är bara att passa på att slappa, läsa och göra sån´t man känner för under ledigheten. Då är vi utvilade efter lovet. Jag hoppas också att den lilla raketen blir frisk snart...=)
C: Rött vin är ju egentligen inte min grej...jag gillar ju mest goda drinkar...men igår var det perfekt! Hoppas ni också hade en bra fredagskväll!