söndag 10 april 2011

Rosa del 2 -nästan klart

Just nu är jag och min sambo inne i en våg av att fixa saker som vi har tänkt på länge men som inte blivit av. Jag köpte några cerisrosa handdukar och det blev startskottet. Igår började vi sätta upp nya badrumsskåp. Det var dags att få undan allt "rassel". Var sak ska ha sin plats, är vårt motto för tillfället. Den rosa revolutionen fortsätter...


Skåpet sitter inte mitt över tvättmaskinen
för den ska flyttas ner en våning så 
småningom.

Den gamla hängare sattes inte upp utan
jag måste leta efter några snygga krokar.



Tre badrumsskåp där mitt smink, krämer och annat 
ska få plats. Nej vars, jag fick två och sambon 
ett skåp. =)

När jag köpte handdukarna köpte jag även en badrumsmatta men den lämnade jag tillbaka. Nu inser jag att något saknas och det är just badrumsmattan. Krokar och matta sedan är det HELT klart...eller en dag senare när jag nu uppdaterar texten stämmer inte det riktigt. Tanken är även att byta handfatet och istället för ett skåp under vill jag ha lådor. Det får ju inte bli för mycket skåp...hi.hi! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Nja, ett vet jag inte.. jag får ju dessutom ha barnens grejor i mitt :)

/Sambon (som har mycket lite lagringsutrymme)

Fröken C sa...

Hi,hi...på något konstigt sätt har jag mer grejer!? Jag kanske kan rensa lite...:)